WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Monday, March 14, 2011

Melaka ! im soiee

Melaka ? hmm , agak kowg peh salah melaka kt aku .. hhaaa xdelah ! todaY ayah nak g melaka , ayah ckp nak jalan2 n selesai kan hal nenek .. uhmmm .. buhsan ! tp xpela aku wat melaka destinasi aku bercuti gitu , aku nak g wonderland melaka !! aku nak relax kat sana . hhuu , tapi ,, homework add math aku belambak lagi .. mcm ne nak cuti .. ohh no ! xpela. aku buat slow gitu .. agak buhsa otw pergi sana .. nasib baek ad lappY ! hilang buhsan aku , melaka best lah g bandar2 kat sana .. walaupun selalu jem ! tapi xpe .. asal jalan and kaki berjalan . hhhaaa .

maslah lain . im soie dear n mY frend .. aku xdapat join kowg ari nie , aku g melaka .. aku tau kowg nak cgt aku and zaini pergi , tapi aku mmg xleh and zaini kne ad aku baru nak g .. manja gitu . ! hhhaa soiee sangat2 nnti len kali ktr hangout ohhk .. :)

pasal pakaian aku ari nie.. agak simple aku pkai .. selalu pkai pakaian yg len dr len lau g mne2 tapi ari nie simple !!! hhhaa xpercaYanaku pkai bju simple ne dengan tshirt itam , cardigan itam. suar gedik wne itam and selipar .. tdung pon itam .. pehhh itam suhme..
x[ela t time g jlan2 kat melaka. amik ko aku akn bergaYa , dalam beg bYak bju laen dr yg len .. hhooho .

da laa . aku penat sangat nie .. agak bila lah nak smpai !!
i miss You so much dear :)) salam..
\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //