WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Sunday, January 22, 2012

TAHNIAH FARHANA --

ASSALAMUALAIKUM

FARHANA WITH ME

Hellloo ! Ceh. Dapat juga aku mengawal diri terhadap laman sawang nie.. Dengan rasa bangga nye terutama aku tunjukan dekat si Zaini tuh , dier mmg tak percaya bila tahu yang aku nie 2 minggu sekali buka laman sosial ni! Suprise bukan ? Haa.. Aku pun agak suka bila homewrk ku berlambak sbb biar aku lalai dgn homewrk bukan dengan bende berwarna biru putehh nie! Tguu lepas SPM mmg blog nie lah teman seharian aku.. buad masa ini ketepikan dulu yaa !

Balik pada tajuk yang aku taip dekat atas tuh , Tahniah ? Farhana ? What tak paham lah.. Meh mira ceritakan oke! Sahabat baek ku iaitu Farhana telah dapat adik baru , Jales nye dier ada adik lagi. Mesti kau hapy gila an.. Aku pnggil farhana --> Fahna ! dier mmg tak suka nme tuh tp aku suka nggil dier ngn nama tuh :) Dier dapat adik laki , Wah best tuh laki mesti nakal an nnti.. Nama adek dier MOHD QAYUUM HAIKAL.. Sedap nye nama tuh tp aku tergelak bila dengar QAYUUM bab kat sek ad cikgu yg nme nye QAYUUM yamg suka dengki aku..

Pape pun Tahniah Farhana :) Aku harap kau terima gift yang aku , fifa , daya and echa belikan untk adik kau. Kau jgn jales plak tau, nak buad kad tp adek kau tak geti baca lagi.. Haa Aku beli hadiah uh dekat THE STORE. Kantoi ! Masa g the stre uh aku terjumpa lah mahluk Tuhan iaitu sahabat handai Suami aku iaitu --> I_ _T . C_ _I and F_ _ _ _S .. Teka lahh :D Saje aku nk penuhkan post aku nie.. Heee.

Oke aku nk stop disini.. Tiba2 nafsu aku kuat nak buad post hari nie.. Sejuk malam nie! Kena tidur sorang2 bab laki aku keja malam .. Take care dear! Miss u so baddd Mohamad Zaini .. Tak lupa gak SELAMAT TAHUN BARU CINA :) LIMAU MARI ..

Thanks .. Bubye !

\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //