WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Friday, May 17, 2013

Kembali "_"



Hello semua.. Sekian lama menghilang kini mira kembali.. Mesti rindu kita kan ? Mira pun rindu sangat-sangat kat blog kesayangan mira ini.. Bukan malas nak post tapi sejak-sejak jadi pelajar PraU mira agak busy sikit lah. Balik sekolah mesti lah penat nak menaip lagi lah penad tapi dalam otak macam2 nak share cerita dengan kowang.. Sorry buat anda tertunggu-tunggu mira. Kononnya la.. Da nak 2mingu mira jadi pelajar PraU. Sangat-sangat best bila masuk sekolah balik kembali ke zaman persekolahan, Tapi hari ini mira tak pergi sekolah xD

Sebelum itu mira nak share sedikit tentang aktiviti sepanjang minggu orientasi PraU ini. Masa first day terasa bosan sebab ramai still malu-malu termasuk mira. Hihi yela ramai dari sekolah lain kan mana mira kenal.. Pape mesti mira kena sebab cikgu semua kenal mira kan. Kata ex student mesti lah kenal. Mira kan glamor ka sekolah. Kononnya.. Orientasi tuh penuh dengan taklimat subjek f6.. Seriusly pening sangat nak pilih nak ambil subjek apa sebab nanti salah ambil kita yang merana.. Tapi sekarang da ada keputusan sendiri.. Dalam minda mira nak ambil subjek ini.

Kelas 6sa2
-Pengajiam Am
-MUET
-Sejarah
-Bahasa Melayu
-Seni Visual

Ada yang susah and ada yang boleh skor untuk backup subjek lain.. Apa pun harap ini yang terbaik untuk mira if mira stay dekat f6 ini..Hari ini keputusan upu keluar.. Nak tahu tak mira dapat ke tak ? Cuba teka.. Minggu depan da sesi pengagihan kelas masing-masing dan persiapan untuk persembahan di majlis penutupan.. Bende ini yang ditunggu-tunggu kan ! Lepas tuh ada makan-makan ! Yeah sukaaaaaa makan :)

Sukacita di maklumkan saya tidak layak permohonan ke IPTA/POLITEKNIK PREMIER seriuslyy frasss menunggeng ! Takpela takde rezeki kan nak buat macam mana and mira tau taraf mira dekat mana.. So my  keputusan nak masuk PraU walaupun ramai cakap susah tapi mira akan cuba jadi yang terbaik.. Insha-Allah :) Tahniah pada yang berjaya.. Goodluck okay.. Kepada kawan-kawan mira yang tak dapat tak mau sedih okay.. Tak bermakna kowang tak berjaya n takde masa depan.. 

\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //