WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Friday, May 8, 2015

Pasrah...

Assalamualaikum..

As been long time kita tak bersua right ? Mohon di ampun beribu ampun sebab terlalu busy. Sumpah bila start study semua da kemana, Facebook pun aku tak pandang apa lagi blogger nie hah dengan nak menaip semua. Hihi So sekarang nie aku tengah cuti sem dan aku sudah berjaya lepas dari semua masalah untuk sem 3 yang betul-betul memecah otak aku ni hah. Final exam pun alhamdullilah sudah lepas semuanya cuma... Hmm Result je belum keluar, aku harap result untuk sem 3 ni more better than last sem yang menurun mendadak dari sem 1.. Insha Allah :) Yang penting aku dah berusaha bersusah payah demi masa depan aku.. Konon nye nak belajar luar negara.. Hope my dream will came true one day..

Hari ini 8May2015.. Lagi berapa hari aku nak menjalani sesuatu yang berkaitan dengan hidup mati aku.. Nampak aku sihat ceria dan boleh senyum sana sini tetapi kudrat dan hati aku menahan sesuatu benda yang dinamakan SAKIT.. Hanya aku seorang yang rasa semua ini dengan perit dan terseksa.. Aku menghadapi satu sakit yang dinama kan SCOLOSIS.. Macam tak pernah dengar kan ? Tapi lebih familiar its call tulang s.. Bila tahu sakit, hati aku punah sedih semua event aku da syak aku memang ada masalah tulang sebab terlalu sakit. Aku tak tahu apa punca sakit ni datang, 2tahun aku naik turun hospital sebab ada temujanji dengan doktor. Akhirnya 17hb may nie aku akan operation demi masa depan aku. Hati rasa sangat takut dan gelisah event aku banyak dengar respon pesakit after operation dengan doktor madam Jaya semuanya ok Tapi takdir semua ditangan maha esa,, Kalau dia nak tarik nyawa aku, bila-bila masa dia akan tarik..

Sepanjang bulan 5 ini, Macam-macam aku rasa.. Kesedihan. kepedihan, kecewa. Aku tak tahu kenapa aku kena terima semua ini. Satu persatu dugaan datang dalam hidup aku. Kekadang aku pasrah kekadang aku fedup kekadang aku rasa diri nie terlalu BODOH.. Kenapa aku terlalu lemah ya Allah. Banyak benda aku da buat dan mahu jadi yang terbaik tapi semua hanya sia-sia. Apa silap aku terhadap dia, Kurang ke aku, Tak cukup sempurna ke aku dalam hidup dia. Mungkin aku terlalu lurus sampai seseorang buat belakang aku pun aku tak tahu tapi dengan kuasa Allah, dia tunjuk semua nya. Terima kasih sebab aku tak sanggop kena tipu. Aku tak larat nak hadapi semua ini. Tapi disebabkn kekuatan aku masih ada. Aku cuba pertahankan demi kebaikan sebab SAYANG.. Alhamdullilah semuanya berusur pulih. Aku tak tahu apa bakal aku hadapi lepas ini. Mungkin bila lepas operation aku akan berada didunia aku.. Aku nak duduk kat dunia tuh lama sebab aku nak rasa ketenangan..

Aku mohon doa lah untuk aku, Semoga cepat sihat dan kuat untuk lalui semua dugaan yang bakal datang. Insha Allah. Sebab allah tidak pernah pergi jauh dari kita..

Sekian..

\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //