WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Saturday, September 14, 2013

Impian rasa nye !

Assalamualaikum

Kembali bercerita, aku tak tahu kenapa petang-petang ni otak aku fresh sangat nak membebel.. ok hari ini aku ponteng sekolah lagi sampai ayah aku tak kisahh. Yela dulu kalau tak pergi sekolah, ayah mesti membebel. Paling aku suka dengar ayat nie ila nak jadi apa hah tak p sek, tak nak keje bagus ke nanty. Aku kalau ayah membebel, reaksi aku hanya sengih jewp.. dalam haty da berbakul-bakul aku terasa haty. Ok kepada adik-adik jangan ikut perangai akak nie ok. Haha tapi aku tak lah nakal cuma degil sikit ikut perangai ayah!  Ok niat bukan nak cerita pasal aku tak p sek tapi pasal tajuk kat atas nie. *Tajuk mcm tak berapa confiden. (INI PENGENALAN YANG DA LAMA AKU DRAFKAN) Haha

Aku berniat nak bercerita pasal lelaki impian aku.. alahai sweetnyr tengok couple sana sini, nak kata aku jeolus tak la cume cemburu jewla. Cemburu buta gitu eh?  Haha tak de benda sebenarye aku nak cemburu nanty aku kahwin dapat gak rasa kebahagian tuh. Eh kowang jangan fikir aku buat post kali nie sebab da gatal sangat nak berlaki tap aku hanya mahu share impian aku.. jangan mengumpat tau pasal aku buat post nieHaha dosa tau mengumpat!  Nanty tuhan bagi dosa free kat awak.. haha setiap perempuan memang impi kan lelaki yang perfect dimata nye tapi kowang pun tahu laki yang perfect memang tak akan jumpa la. Cuba gali cacing, jumpa tak cacing nye? Kekadang je kan akn jumpa cacing tuh. Lain la cari tempat yang betul confrom tak yah gali cacing tuh rela haty keluar so mkna nye tak semua tempat kita akn jupa lelaki yang perfect.. ok so aku share sikit lelaki yang aku nak sangat ade dalam hidup aku..

Romantik
Sampai sekarang aku belum jumpa lelaki yang betul2 romantik ala-ala sweet candy gitu. Nak sangat dapat bunga banyak2.. nak sangat mkn chicken chop kat tepi laut ala2 candy light dinner gitu.. sentiase pimpin kita walau dimana jua berada.. sweetnyeee!  Mkn suap menyuap, every day asyik cakap iloveyou sampai aku sendiri akn muntah bahagia!  Kalau aku lapar 10minit da sampai depan rumah bg makanan.. adoii aku nak laki macam ini... confrom aku akn jaga baik.. haha tapi tuh hanya berangan  !

Layan kepala
Aku memang seorang yang gila-gila. Sometimes sampai tak leh control gila aku. Aku memang suka bergambar so aku nak laki yang tak pernah penat layan aku bila aku ajak bergambar pelbagai gaya, hodoh ke, kelakar ke, sengit ke, comeyy ke peduli apa sebab tuh memory antara kita berdua!  Aku suka mkn, kalau merayap mesti nak makan. Makan diutamakan sebab aku memang suka rasa dan mencuba makanan baru so aku nak lelaki yang gemar terhadap makanan.. dan tak kisah duit kuar banyak mana asal kenyang dan untuk diri sendiri.. kalau kau sayang nk keluarakn duit, baik-baik aku tak payah terima kau.  Annoying gile aku...

Pandai masak
Bestnye dpat laki yang suka masak dan pandai masak.. adoi teringin sebab famili aku kalau abang2 semua ssh nak masak untuk aku. Haha kan best kalau aku sakit ke ape ke kan dia masak kan untuk aku *asal banyak kan Bila penat2 balik kerja tgok suami masak sedap plak tuhh.. best sangat.. sebab aku nie tak gemar memasak that why aku akn tercampak kat poly berdikari masak sendiri.. haha alasan aku musabah kan?  Confrom lelaki tak nak dekat ngn aku lepas baca entry aku nie.. sorry aku terlalu jujur.. 


Pelawak
Ramai kata aku nie suka sangat ketawe dan senyum tanpa sebab. Haha kau egat aku nie gila ke?  Aku jenis tak suka tunjuk yg aku ni sedih kat orang that why aku ketawa dan senyum sebab memberi aku ketenangan dan lagi satu awet mudaa!  *Awet ke awek aku bantai je.. laki tuh sentiasa buat lawak, sampai aku ketawa pecah perut, belum lagi guling2 kat tanah.. sbb tuh la membuat hbgn kita makin erat.. sweetnye dan tak banyak bergaduh.. happy ever after gituu..


Sedap mata memandang
Aku tak cakap yang aku nak laki ehsem. Cute.. baby face bagai. Tapi aku nk lelaki yang sedap mata memandang. Bila terpandang terukir senyuman.. Best jewp tgok sebab muka penuh dengan air sembayang.. tingkah laku baik, tak panas baran or tak jujur dalam hubungan. Hmm memang aku tak peduli kalau laki tuh tak pedulikan aku.. err *Jahatkan 

Rasanye tuh je lelaki impian sang puteri ini.. Tapi rasa mcam banyak lagi kalau aku tulis berbanyak kang kowang muntah darah.. So aku listkan mana yangg penting bagi aku ok ! Sharing is caring tau ! Aku tak akan dapat semua benda kat atas ini tapi insha-allah ada salah satu kat atas ini.. Aku buka leka terhadap lelaki that why aku dok cerita pasal lelaki *Gampangkan Tapi aku nak share la.. Okay sampai disini al-kisahnye pasal sang puteraa..


NOTE : Jika dirimu tulus mencintainya apa adanya dia, jangan pernah hiasi matanya dgn air mata, telinganya dgn dusta, dan hatinya dgn luka. kerana sekali kau melukai hatinya,sidia akan tercalar untuk menakluki hatimu semula


\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //