WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Monday, November 4, 2013

5Nov 2013

Aku dah fedup..
Dah putus asa.

Kenapa
sebab aku selalu membuat kesilapan kecil

Tapi aku dah cuba yang terbaik
dan menjadi yang terbaik.

Ya allah
kenapa kau selalu menguji diriku

Aku lemah
Aku tak kuat

Tapi

Aku redha
aku berserah..

dengan mengalirkan airmata..
membuat diriku tenang
tersenyum

Senyum itu hanya palsu
Hati aku resah
gelisah
mencari tempat untuk luah.

Tapi dengan ada nye keluarga
aku berani tempuh
teguh menghadapi
bersabar.

Ya allah.
Aku harap ada jalan penyelesaian nye
aku tahu kau menduga aku
sebab kau sayangkan hamba nye.

Insha-allah aku
Terimaa ..



Twitter : Mierastira
Instagram: mierastira

\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //