WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Friday, May 2, 2014

Hai ?

Assalamualaikum.

Hai semua.. Berkurun tak menaip kat belog kesayangan nie. Kalau tak belog ini tempat aku nak mengadu kan ? Sunyi plus suram belog ini tanpa tuan nya, Sampai satu masa tuan belog nie ade pasang niat nak buang belog nie Tapi tuan kepada belog ini rasa kesian so sekarang belog nie aku da samak abis2 kasi bersih semua kenangan lama or whatever la kan and sekarang mahu buka buku baru mehh. Mahu mulakan idup baru dengan dunia belog ini. 

Next aku nak cerita seba sikit pasal kehidupan aku semasa sem 1 nie. Sebab sekarang aku tengah cuti sem, jyeah dapat lepas rindu dekat family dan kawan lama tapi.. Kesayangan aku non jauh di sana kat melaka.. Awak jaga diri berbaik baik dan sebaik mungkin tau. Rindu ni, tapi apa kan da da lumrah hidup pasti ade satu perpisahan sebab sebelum nie dok asyik berkepit 24 jam dan sekarang tuhan nak menguji hubungan kami :)

Dulu masa mula2 masuk poli terasa macam diri ini takdo kawan tapi sekarang alhamdullilah makin ramai kawan2 ku bila aku buang sikap pemalu aku yang agak ketelaluan pemalu nya. Classmate aku pun semua kepala gila, kepala sengal dan kepala budak2, tak kira popuan ke lelaki, sampai ada pensyarah geram dengan class aku nie tapi kteowg cool lagi chill.

Nak cerita pasal pelajaran aku masa kat poli. Alhamdullilah aku paham apa yang diajar oleh pensyarah dan semua nya masuk dalam otak. Nak kata aku main2 time belaja tak pulak sebab geng aku nie jenis kalau belaja memang serius, kalau time enjoy memang lupaa dunia and kalau bab berjalan tak pernah bosan. Tuh yang best nye bila semua sepakat dan serasi dan aku harap takdo yang tikam belakang, memang aku tikam belakang ke, depan ke, atas ke.. Kejam kan ? HAHA Lagi satu aku harap aku dapat capai pointer 3.5 keatas dan nak sangat dapat dekan. Insha- Allah :)


 OUR JOURNEY

Okay sampai sini saje nak membebel sebab bontot aku da mula panas, suruh bangun dari kerusi dan berjalan kesana dan kesini.. Bubye :)


\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //