WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Monday, January 6, 2014

Aku tak sempurna..

Aku lemah..
Aku lemah dengan semua benda..
Aku lembab. Ya aku sedar aku manusia paling lembab yang pernah kau jumpai. Tapi lembab-lembab aku, aku tak pernah lembab untuk mencintai kau kerana Allah.. Aku ikhlas ingin memiliki kau dengan sepenuh hati aku. Maaf aku tak sempurna untuk membahagia kan kau sebagai mana kau bahagia bersama orang lain tetapi aku cuba membuatkan kau bahagia disamping aku.. Aku cuba dan terus cubaa... Tapi kau tetap melayani sikap ego kau, Aku tahu aku selalu menjadi punca terjadi nye masalah dihubungan kita.. Maaf kan aku sayang...

Dalam diam aku menangis dan menerima segala keperitan tetapi aku bahagia bila kau sentiase disisi aku.. Dalam senyum tawa aku, aku ade kesedihan yang patut aku sembunyi kan.. Aku sakit menahan kesakitan yang aku terima tapi aku tak pernah fedup untuk menerima segala keperitan yang akan aku tanggung kerana kesalahan semua berada di tapak tangan aku.. Maafkan aku sayang. Aku terlalu menyayangi mu..

Suatu hari nanti jika aku tiada lagi di atas muka bumi ini jangan tanya kenapa tetapi aku hanya pintaa, Doakan lahh aku agar aku menjadi ahli syurga.  Jangan kau mencari aku tetapi aku nak kau terus mencari siapa yang akan ganti tempat aku.. Tak perlu kusutkan kepala kau memikirkan aku sayang.. Aku terlalu banyak mengumpul kesilapan yang membuatkan kau marah dan sakit hati dengan aku tapi aku tak pernah terniat untuk menyakitkan hati kau cuma aku inginkan perhatian. Kalau kau memahami aku. Kau akan ikut rentak aku tapi aku tahu rentak aku salah dan patut dibuang sebab aku terlalu manja..

Maafkan aku sayang........
Aku harap hubungan kite bepanjang.
Insha-Allahh.. 


\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //