WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Thursday, October 17, 2013

Roar !!


MALAS tuh lah perkataan yang selalu bermain-main diminda aku disebab malas aku dah banyak kali aku nak buat post baru tetapi semua tergendala sebab semua baru sampai separuh jewp aku menaip lepas tuh otak aku dah tak tahu nak tulis apaa. So aku buat buat post itu sebagai draf. Hehe.. Tetapi hari ini aku kuatkan semangat untuk menaip juga tanpa ada perasaan terpaksa.. Terlebih dahulu aku nak cakap...

Assalamualaikum semua.

Dah cukup sebulan aku tunggu benda yang pasti akan sampai ke tidak.. Tiap-tiap hari aku rasa debar-debar dan berharap benda tuh sampai ke tangan aku sebab aku tengok budak lain dah dapat tapi kenapa aku tak dapat lagi ? Arghh aku da mula stress ! Semua benda aku nak buat mesti emosi yang menguasai disebabkan benda tuh. Adakah aku ditolak ? Hmm macam-macam bermain diminda aku ini. Rasa macam nak bom jewp tempat yang aku bakal pergi tuh tapi tak baik pulak HaHa.. Kau nak tahu apa yang aku nantikan ? SURAT .. Ye SURAT.. Benda tuh yang aku tunggu sampai nak gila.. Bukan surat cinta tapi surat dari POLITEKNIK. Bila aku buat semakan Borang BJT aku da sampai PMM tapi surat feedback dari dowang belum sampai. Bila aku tengok blog PMM alahai takde pun cakap pasal pengambilan disember, aku semakin nak meroyan dah. Bila ayah aku call dowang tak angkat pun and ayah boleh cakap " Habis lah ila politeknik dah tolak ila. Duduk rumah belajar masak jewla atau jaga kedai dobi ayah " Aku dengan sakit hati nye pun menjawab " Takpela tak payah belajar lagi bagus " Dalam Hati "Aku tak bermaksud untuk melawan tapi aku nak sedapkan hati aku" Lepas tuh aku pun cakap lagi " Tak kan dia yang bagi tawaran kat kita lepas tuh suka-suka nak tolak balik " 

Lepas tuh aku terus masuk bilik.  Sedihnya... dan aku aku pun teruss capai lappy dan terus berusaha buka laman web PMM tuh. Dalam hati aku dah banyak kali sumpah kat Blog PMM tuh. Haha Jahat gila aku tapi biasa lah emosi yang menguasai dirikan. Bila aku scroll web tuh sampai bawah aku terpandang satu email nie dia cakap kalau nak bertanya apa-apa boleh email kami. Aku pun terusss hantar email tuh kat dowang tapi aku tak tahu siapa yang bakal baca sebab aku buat 1 perenggan kesimpulan. Luahan hati. Hahaha.. Peduli apa aku yang penting aku nak tanay kenapa surat aku tak sampai. Malam tuh juga aku hantar email walaupun aku tahu dowang semua da balik kerja. *Semangat mesti ada 



Ok tak ayat gematis aku nie ?Bukan senang nak luah perasaan kat orang yang aku tak kenal. Lepas dah sent rasa lega dan berharap dia akan balas.........................

*Bersambung






\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //