WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Friday, November 22, 2013

Life

Assalamalaikum..

Malam ini aku rasa sangat sedih sangat.. Semua akan berubah tidak lama lagi dan aku berharap aku tak sakit macam aku sakit kat plkn dulu. Aku hanya mampu berdoa dan berharap everything gonna be okay dan aku kuat untuk harungi semua nya dengan kuat. MIRA KAU KENA JADI KUAT..! Walaupun aku tahu aku seorang yang sangat lemah tapi aku cuba. Ini semua untuk masa depan kau MIRA..! Allah sentiase bersama dengan umatnya dan aku berharap aku dapat belaja dengan baik dan mempunyai kawan yang baik sebagaimana aku ada sekarang. Thanks sangat bila sahabat kita sentiase mengingati kita benda yang baik bukan yang buruk. Ya allah kau jaga la ibubapa ku dan dekatkan mereka dengan benda yang baik. Amin :') 

Malam ini malam terakhir aku dekat Johor lepas ini aku akan berjuang di negeri orang iaitu MELAKA. Aku cuba untuk membiasakan diri di tempat orang. MIRA..! Jangan nangis mira sahabatmu dengan famili sentiase berada di belakang kau. Kau kena menjadi yang terbaik untuk mereka. INSHA-ALLAH :) 


NOTE : Resah gelisah .. Takut.. Sedih semua ada. Ya allah jauhi la aku dengan segala penyakit..

Ikhlas, Mierastira


\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //