WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Sunday, November 17, 2013

Two Month..

Assalamualaikum..

Kembali bersama saya tuan kepada blog ini.. Sakit mata tak tengok blog aku ini ^^ Asal tetiba warna pink balik. Aku memang suka mengedit blog ini selagi aku tak dapat apa yang aku nak blog ne jadi. Macam-macam akan aku buat. Hmm Macam cerewet jee..! Takdela aku memang da sebati dari kecik suka warna pink. aku tak tahu kenapa tiap kali pandang warna pink aku rasa keperempuan aku terselah disitu *Sila Muntah Bila aku tukar blog ini warna lain terasa macam teruknya aku terhadap perekaan tapi bila warna pink rasa macam Waahh pandai jugak aku mengedit blog ne *Please muntah kali kedua.. Sebenarnye kan aku bosan gila hari ini macam tepu je otak aku ne.. So bila fikir balik aku terlupa nak share something kat blog ini..

Dah dua bulan dah.. Dah makin cerdik dah.. Dah pandai agah-agah dah. 

Aku ne sebenarnya dah dua bulan jadi makcik.. Sebab akak ipar aku da melahirkan seorang baby boy yang sangat comel dan sangat manja. Baru 18 tahun tapi digelar makcik tapi nak buat macam mana tapi yang best nya anak abang aku ne comeyy sangat macam mama dia. Ayah memang suka gila bila tahu abang dapat baby boy makin dimanjakan lagi la atok ne. Macam tak sangka ayah dengan mama dah jadi atuk dan nenek rasa macam lain je kan ? #Eh  Aku lagi happy sebab ada kawan baru tak lah bosan sangat sebab tiap2 hari minggu abang dtg uma bawak baby dia memang aku akan layan la anak dia tapi aku tak berani lagi pegang baby ne sebab tulang nya lembut lagi nanti salah pegang lain jadi nya ^^



Comel kan baby boy ne macam makcik dia Haha.. Lupa nak share nama baby boy ne. Nama dia kan Muhd Zahin Naqib Bin Abdul Aziz.. Macam sedaap je nama kan ? Hope naqib akan jadi penyeri nenek and atuk tau.. Nanty aunty dah sambung study takde orang atuk and nenek nak gaduh. Dah ade naqib mesti naqib buat atuk and nenek ketawa.. Ayah selalu cakap

'Nanti ila dah study dah takde orang nak ayah usik dan mama pun dah takde kawan lagi dah'

Sedihh bila ayah cakap macam tuh :') Ila nak pergi berjuang di medan perang *Cehh poyo... Ok sampai disini sahaja cerita...

Note: Busy mengemas barang dan beli barang untuk continue study 24hb ini.. Wish me luck :)

Ikhlas, Miera Bahrudin

\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //