WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Tuesday, December 24, 2013

25 Disember 2013

Hai, Assalamualaikum.. 

Dah sebulan rasanya tak menaip dekat blog nie. Rindu sangat dekat blog nie.. Rindu nak share everything about me kat blog nie. Sumpah rindu sangat.. Bila kat politeknik an dengan tak bawak internet semua terasa macam dalam hutan sebab ayah tak bagi aku bawak broadband ke wifi bagai ke sebab alasan nye takot aku banyak tengok movie lawak takut leka.. Aku kan suka abeskan kuota internet.. Huhu So sekarang ini aku tengah cuti seminggu semperna Merry Christmas.. Macam best tapi tak berapa nak best sebab banyak assigment yang kena disiapkan.. So tak boleh nak lepak sangat bila kat rumah ini.. Hmm macam tak sangka yang aku nie da jadi student ukur tanah :D Actually kan best gila kot kos ukur tanah nie. Lasak habis tuh yang aku suka nampak je aku nie lembutkan tapi sebalik nye........ xD


So niat di dalam hati ini nie nak share something kat blog ini mengenai seseorang yang sangat penting dan separuh dalam hidup aku :) Dia seorang manusia yang tak aku jangka akan berkenalan dengan dia. Saat2 bertemu dengan dia pun aku tak jangka macam kelakar pun ada bila teringat balik Tapi tuh semua simpan di dalam hati.. Dia hadir dalam hidup aku dengan begitu pantas.. Aku terima dia dengan seadanya dan aku redha dengan kehadiranya tapi disebaliknya aku merasa terlalu happy, tersangat bahagia, terasa indah nya dunia nie.. Wahh gitu.. Aku tak jangka bila aku masuk poli nie aku akan berjumpa dengan dia. Seriusly aku bersyukur sangat sebab dia sentiase menjaga makan minum aku bila kat sana dan sentiase menaikan semangat aku untuk menghadapi semua nya.. Kiranya ada orang jaga aku bila kat sana.. Thanks awak :')   Sejujurnya aku bahagia bila kau sentiasa disisi aku.. Hari ini genap sebulan perkenalan kita kan ? aku hargai semuanya yang kau share dengan aku.. Pahit manisnya yang kita lalui bersama.. Aku hara segala perangai aku  dan tingkah  laku aku, kau terima sebaik-baiknya.. 

Bagi aku kau seorang yang sangat kelakar, spoting, tak mengokong aku tapi kau sentiase jaga n pantau aku, kuat cemburu rasanya kau ni kan ? Boleh layan kepala gila aku dan manja aku.. Hihi Tapi benda yang paling aku takot bila kau marah sumpah memang dedar je aku dengan kau, Ego kau boleh tahan sama dengan aku an ? Masing-masing keras kepala.. Tapi aku layankan kepala kau.. Benda yang aku suka tengok kau an cara kau layan orang. so sweet terutama aku la xD Senyuman kau yang nampak gigi tuh la yang mengugurkan segala bulu roma akuu.. melting weyy..! HAHA Tapi benda yang paling aku geram dengan kau. Kau suka dengki aku.. Ya allah geramnyaa.. Tapi aku bahagia wey :)

Walaupun kau sentiase busy dengan praktikal tapi still melayan kerenah aku, call aku semua.. Tuh yang aku sayang kau..! Dalam masa sebulan banyak kenangan yang kita share dan sentiase buat aku ketawe n senyum kan.. Thanks for everything.. Insha-allah kalau ade jodoh kita akan bersama selamanya dan berjumpa di syurga kalau tak aku hanya redha dan terima :') Lastly aku berharap agar kita melengkapi antara satu sama lain bukan menghina antara satu sama lain. If ade problem atau percanggahan kita akn selesaikan dengan cara baik dan mencari penyelesaian dan share satu sama lain ok sayang ? Proud to have u in my life.. I try my best to be the best in your life.. Last word i love everything about you my dear :) Jangan kembang kucup ehhh..


Sincerely, Mierastira

\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //