WHO ARE YOU TO JUDGE THE LIFE I LIVE? I KNOW I'M NOT PERFECT AND I DONT LIVE TO BE BUT BEFORE YOU START POINTING FINGERS MAKE SURE YOU HANDS ARE CLEAN :D

Wednesday, December 25, 2013

Life Semester 1 ❤


Hai. Hello. Anyeong. Hye. Hola ?

Eh macam tak percaya kan aku dah sem 1 budak Ukur Tanah ? What ukur tanah ? Tuh la yang selalu keluar dari mulut kawan-kawan ayah.. Aku kan sekarang tengah cuti seminggu so balik lah Joho jumpa mak ayah mohon restu. Haha Yela masa kat kamsis dok melalak je bila rinduu family lagi-lagi bila aku merasakan diri aku nie takde kawan kat poly. Aku memang susah sikit nak berkawan. Bukan memilih Aku cuma tak tahu nak mula kan bicara, benda yang aku tahu senyum sokmo je :) Tapi alhamdullilah aku da banyak kawan sekarang tapi belum jumpa yang sekepala dengan aku.. Maybe akan datang ? My Wishh.. 

Bila dah start class.. Everything gonna be okay. Classmate pun semuanya baik2 cuma ade seorang tuh lah pandang aku lain macam. Ape ntah masalah die pun aku memang tak nak ambil tahu yang penting kau bahagia melihat aku bahagia xD Tiap2 hari aku pergi class dengan jiran sebelah sebab dia satu kos dengan aku iaitu DUT1A. Satu class je ukur tanah nie, maybe ramai yang tak minat berjemur rasanya termasuk lah aku tapi apa boleh buat layankan jewla merasa kepanasan tuh. Still teringat masa tuh subjek Cadastral. Pensyarah tuh kononya nak suai kenal dengan dak2 class aku so pensyarah tuh suruh bagitau nama, asal dan pilihan keberapa ukur tanah dan reason.. Majoritinya semua memang minat and memang mohon kos ukur tanah. Bila turn aku, aku pun cakap 

"Hai nama saya siti nur amirah binti baharudin, asal Johor.. Hmm Sebenarnya saya mintak ukur bahan tapi dapat ukur tanah" 

Pensyarah tuh pun tanya aku..

"Habis awak minat tak kos nie" 

Aku pun jawab..

"Insha-allah minat tuh akan datang" 

Rupanya aku sowang je yang tersesat masuk ukur tanah nie. Sebab yang lain semua minat tapi apa kan daya aku kena teruskan dan menanti minat tuh datang sendiri.. After 2 weeks, alhamdullilah minat tuh datang dengan pelbagai supporter so aku minat kos UKUR TANAH :) Dengar tak ? Kalau muka aku gelap jangan tanya kenapa. Tak pasal2 aku jentik punggung kau. Haha Benda yang buat aku minat sebab banyak mathematics. Jyeahh aku memang gilakan mathematics dan kos nie lasak so memang makanan aku lau bab lasak2 nie.. 

My wish--> Hopefully aku boleh bawak semua subjek dalam kos ukur tanah ini walaupun ramai cakap kos ukur tanah nie killer sikit tapi aku cubaa. Mana tau aku boleh continue kerja ayah aku an ? Insha-allah.


MY CLASSMATE
AKU MEMANG GILA CAMERA :)
Sincerely, mierastira❤ 


\\ MOHON MAAF JIKA ADA PIHAK YANG TERASA , ENJOY //